Izberi kategorijo
Ravensburger GraviTrax Starter Set MC23 A23

Odkrijte fascinantni svet gravitacije z Ravensburger GraviTrax!
Šifra:
CM4005556224104
Stopnja davka
22 %
Cena z DDV:
65,50 €
Dobavni rok
1-3 dni
DODAJ V KOŠARICO

Ravensburger GraviTrax Starter Set MC23 A23

Ravensburger GraviTrax je interaktivni sistem za gradnjo prog, ki temelji na zakonih gravitacije. Z različnimi deli lahko ustvarite neverjetne konstrukcije, po katerih bodo kroglice tekel.

Začetni komplet Gravitrax MC23 A23 vsebuje vse, kar potrebujete za začetek:

• 100 delov za gradnjo prog: ovinki, mostovi, dvigala in še več
  • 2 kroglice
  • Navodila za uporabo

Z začetnim kompletom lahko ustvarite številne različne proge. Igranje je odlična priložnost za razvoj kreativnosti, prostorskega razmišljanja in reševanja problemov.

Tukaj je nekaj idej za začetek:

• Zgradite preprosto progo z ovinki in mostovi.
  • Poskusite ustvariti progo z dvigalom, ki bo kroglico dvignila na višjo raven.
  • Zgradite progo z več ravnmi, po katerih bodo kroglice tekle.

Z GraviTraxom so možnosti neskončne!

Ravensburger GraviTrax je odlična igrača za otroke, starše in vse, ki uživajo v izzivih.

Naročite svoj začetni komplet danes in se potopite v svet gravitacije!

GraviTrax je vznemirljiv in kreativen set za gradnjo prog za kroglice, ter eksperimentiranje z gravitacijo. Nudi priložnost za širok spekter dejavnosti in učenja, ki so primerne za otroke, mlade in odrasle.

Zdi se, da ponuja naslednje funkcije in koristi:

1.Izobraževanje o znanosti: GraviTrax omogoča razumevanje osnovnih načel fizike, zlasti gravitacije, na zelo praktičen in interaktiven način. To je lahko odlično orodje za učenje in poučevanje o teh konceptih.

2.Kreativno razmišljanje: S širokim naborom komponent in gradnikov je ustvarjalnost ključna. Igralci lahko oblikujejo svoje marmorne svetove, kar spodbuja razvoj prostorskega razmišljanja in oblikovalske veščine.

3.Ogromen nabor komponent: Z več kot 120 deli ima GraviTrax Starter set obsežen nabor komponent, ki omogočajo različne načine gradnje in eksperimentiranja. To zagotavlja, da igralci nikoli niso omejeni na en način igranja.

4.Navodila in vzorčni tečaji: Začetniki se lahko zatečejo k vzorčnim tečajem in navodilom, da se naučijo osnov in pridobijo občutek za igro. To je dober način, da se začne in postopoma razvija ustvarjalnost.

5.Razširljivost sistema: GraviTrax ponuja različne linije, kot so CORE, PRO in POWER, ki se lahko prosto kombinirajo. To omogoča igralcem, da širijo svoje vesolje in odkrivajo nove načine igre.

6.Primerno za različne starosti: Zasnovano za otroke, stare 8 let in več, a hkrati privlačno za mlade in odrasle. To omogoča družinsko zabavo in učenje za različne generacije.

7.Neomejen potencial: S številnimi razširitvami in dodatnimi komponentami igralci lahko nadgrajujejo svoje igre in ustvarjajo vedno nove izzive in marmorne svetove.

Skupno gledano, GraviTrax se zdi kot odlična igrača, ki spodbuja učenje in kreativnost skozi igro. Omogoča razvoj različnih veščin, obenem pa zagotavlja ure zabave za otroke in odrasle.

Sorodni izdelki

Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktivnosti na drugih straneh.